Najnowsze Wpisy

o jesssssuuu Komentarze (3)
02. sierpnia 2003 13:56:00
linkologia.pl spis.pl

No i nie wiem kurde, nie czaje za bardzo htmla, ale damy rade!! Qfa smigam zaraz bo mam ustawke:D Dzieki za opinie, heh fajnie wiedziec, ze ktos czyta to co ja napisze:) Jak mi sie uda, to cos zmontuje z tym blogie, zeby byl ciekawszy:D Pozdrooooooooofffka

fufel : :

Fufel Komentarze (4)
30. lipca 2003 14:08:00
linkologia.pl spis.pl

To ja Fufel:) Zalozylem sobie bloga hehe i tak nie czaje jeszcze o co w nim chodzi, ale juz niedlugo:)

fufel : :

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
28293031123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

domini3ka | ggaskr | elbereth | magosia | dobermanka | Mailing